sobota 13. září 2014

Přírodní aktivní krém od BETA-SKIN

Musím se přiznat, že o značce BETA-SKIN jsem se dozvěděla zcela náhodou teprve nedávno. Když jsem se začetla do jejich stránek, velmi mě zaujala svým inovativním přístupem v léčebné kosmetice, a proto jsem s radostí využila možnosti vyzkoušet  jejich produkt - BETA-SKIN Přírodní aktivní krém. Kdybych měla větší vzorek, vyzkoušela bych i na svou atopickou dermatitidu, ale bohužel, vystačil jen na testování na aknózní pleti obličeje na pár dní. Ale i tak to stálo za to.

Prospekt, který jsem si před vyzkoušením důkladně pročetla, sliboval téměř zázraky. Vyvážené složení zcela přírodních aktivních látek získaných z ovsa, lněného a kokosového oleje a koloidního stříbra (možná slyšíte poprvé, jako já, zjistila jsem, že je to přírodní antibiotikum, které dokonale působí proti všem nepřátelským patogenům, které by snad pleť mohly napadnout), to vše by mělo mít vynikající vliv na fyziologické procesy probíhající v kůži. No tak se na to tedy podíváme. 


Podotýkám, že jsem měla k dispozici skutečně jen dva malé vzorečky, proto jsem si nemohla dovolit s nimi plýtvat pro pořízení fotografií typu "krém na ruce", ale pokusím se co nejlépe alespoň popsat slovně.

Krém byl velmi jemné, lehce roztíratelné konzistence, něco na hranici krému a mléka, velmi příjemný. Barva lehce broskvového nádechu, i vůni bych identifikovala po delším přemýšlení asi nejpodobnější broskvím nebo meruňkám. A když už jsme u té vůně, ta byla u mě asi kámenem úrazu. Něčím mi prostě neseděla. Ne že by byla vyloženě nepříjemná, to ne, naopak. Když jsem se pokusila nad to něco, co mi nesedělo, povznést, musím uznat, že byla docela příjemná, ovocná, ale jen lehce, ale asi ve mě evokovala nějaké nepříjemné vzpomínky zasuté hluboko ve mě, nevím, nedokážu říct proč, prostě mi neseděla a vidím to jako vysoce osobní faktor. Věřím, že spoustě ostatních by naopak voněla. Celkem by mě zajímal Váš názor, pokud jste krém vyzkoušel/a, písněte do komentáře, jak Vám voněl.

Krém se vzhledem ke své konzistenci úžasně nanášel a velmi rychle vstřebával, a navíc zanechal na pleti dlouhodobý pocit hydratace, a to i na dotyk byla pleť dlouhodobě jakoby zvlhčená, ale ne mastná. Nutno podotknout, že alergická reakce, vzhledem k mé dosti nesnášenlivé pleti, byla nulová. Po nanesení ráno na napuchlou pleť a oteklé oči jsem zaznamenala poměrně brzy zlepšení a oživení pleti, otoky zmizely.

Krém slibuje celkem hodně bonusů - od zpomalení procesu stárnutí, přes protizánětlivé účinky (zvlášť vhodné pro aknózní pleť a pleť se sklony k dermatitidám různých typů), dokonale působí při hydrataci pokožky (což zase ocení ti se suchou pletí postiženou lupénkou či ekzémy), pokožku regeneruje, a další a další. Všech bonusů jsem bohužel v rámci krátké doby testování nevyužila, ale z větší poloviny musím potvrdit, že co slibuje na letácích, určitě sedí, za což jsme ráda. 

Krém lze použít i na jiné části těla než na obličej, kde jsem testovala já, týká se to hlavně lupénkářů a lidí s dermatitidama - atopici, kontaktní dermatitida, ale pomáhá dokonce i na popraskané paty nebo spálenou kůži od sluníčka. Potlačuje příznaky spojené s jednotlivými dermatózami - svědění, pálení, zarudnutí, suchá kůže či nadměrné odlupování. Nemá se ale nanášet na příliš poškozenou pokožku, takže raději k preventivnímu promazávání, než na úplně rozškrábanou kůži, to asi neeee. Au.

Přírodní aktivní krém od BETA-SKIN lze zakoupit v praktických větších baleních s pumpičkou nebo menších baleních s dávkovačem (doporučuji na preventivní promazávání spíše to větší), v rozmezí od 50 do 500 ml u autorizovaného prodejce Zdravapokozka.com.

Osobně po něm přes všechnu chválu v budoucnu asi nesáhnu, ale kdyby se výrobci rozhodli pro jinou verzi s jinou vůní, případně úplně bez vůně, šla bych do toho zcela určitě! Není nic horšího než probdělá noc plná svědivého škrábání...atopici ví, o čem mluvím.


Žádné komentáře :

Okomentovat