sobota 8. listopadu 2014

Active cream od BETA-SKIN v boji proti ekzému

Před časem jsem zde zveřejnila článek o mém prvním setkání s aktivním krémem od Beta-Skin. Celkem podrobně jsem se v něm o krému rozepsala, takže než budete číst dále, doporučila bych Vám přečíst si právě zmiňovaný úvodní článek. Tuto recenzi bych chtěla věnovat mému 2měsíčnímu testování aktivního krému na kůži trpící atopickým ekzémem.

K dispozici jsem měla 50 ml balení přírodního aktivním krému (tak akorát na 2 měsíce testování) v praktickém balení s dávkovačem, který vydal vždy jen to správné množství krému pro lokální aplikaci na postižená místa. Obal produktu je z tvrdého plastu, tedy nerozbitný při běžném zacházení a občasném pádu. 




Ti z Vás, co četli můj úvodní článek, už ví, že jedinou vadu na kráse jsem u krému spatřovala v jeho vůni. V tuto chvíli se hluboce omlouvám, ale musím svůj názor změnit. Při aplikaci na pokožku těla, která byla zasažena atopickým ekzémem, jsem si na vůni krému zvykla a to natolik, že mi začal vonět a od té doby je mi jeho vůně příjemná!!! Člověk míní...a nakonec je to všechno jinak. Jako bonus beru, že voní dokonce i příteli a dcerce (4 roky, také atopik od narození).
Účinky krému jsem ověřovala hlavně na dceři, která měla ekzém právě ve formě zánětu, tedy rozjetý. U sebe jsem aplikovala spíše preventivně v rámci každodenního promazávání rizikových zón. Obě jsme náchylné na tvorbu ekzému v ohbích rukou a nohou (loketní jamky, podkolenní jamky), dcerka i v oblasti třísel a občas se ekzém objeví na nečekaném místě.

podkolenní jamky před testováním
výsledek po 2 měsících užívání (při aplikaci min 2krát denně)

Rozdíl je patrný na první pohled. 

Nevím, jak dlouhou dobu by měla být kůra aplikována, aby došlo k úplnému vyléčení ekzému, no u nás se to 2 měsících nestalo, ale i tak si myslím, že zlepšení bylo výrazné a věřím, že při dloubodobém užívání, by mohl problém zcela odeznít. Pořád je to lepší řešení než použití kortikoidů, které sice problém řeší rychle, avšak ty následky...

A mé doporučení? Nedoporučuji aplikovat na rozškrábaný ekzém, dočkali byste se štípání, které ale za malou chvilku odezní. Vysvětlete to ale malému dítěti... Jako léčba zánětu je krém velmi vhodný, i na pravidelné promazávání a hydrataci vysušené kůže. Pro prokazatelné zmírnění svědění doporučuji aplikovat hlavně před spaním, vyhnete se tak škrábání svědící kůže nevědomky ve spánku. Zánět po pravidelné aplikaci pomalu ustupuje, zarudnutí je mírnější, zasažená plocha se zmenšuje. Oceňuji rychlou vstřebatelnost krému a jeho absolutně nemastný, zato příjemně hydratovaný výsledný efekt na kůži, který je poměrně dlouhodobý.

Ihned po natření
Minutu po natření, krém se rychle vstřebal
U mě se v době používání neobjevil ani zánět, ani svědění kůže po koupeli v rizikových zónách. :o) Proto doporučuji hlavně jako prevenci ke každodennímu promazávání.

Krém má široké využití a slibuje řešení řady neduhů viz můj úvodní článek, no já bych celkem ráda vyzkoušela jeho účinnost na rozpraskané paty. Ale ekzém u mě byl a stále je přednější téma, které je nutné řešit bez odkladu.

Přírodní aktivní krém od BETA-SKIN lze zakoupit v praktických větších baleních s pumpičkou nebo menších baleních s dávkovačem (doporučuji na preventivní promazávání spíše to větší), v rozmezí od 50 do 500 ml u autorizovaného prodejce Zdravapokozka.com.

Žádné komentáře :

Okomentovat