čtvrtek 29. října 2015

Žvýkačkové rtíky od CrazyRumors

Když jsem si vybírala na testování balzámek od CrazyRumors s příchutí Berry Bubble, ještě jsem netušila, že to bude hodně o žvýkačkách. Přeložila jsem si to jako příchuť lesní směs, prostě různé bobulové plody (borůvky, maliny, ostružiny...), nic víc. Výslednou chutí jsem byla hodně překvapena. Takže CrazyRumors opět nezklamal.

CrazyRumors balzámek nebyl pro mě úplnou novinkou, jednu recenzi jste si již mohli na mém blogu přečíst (příchuť čoko jahoda). Proto jsem věděla do čeho jdu, že se jedná o bio balzám, netestovaný na zvířatech, vhodný i pro vegany, s dlouhou výdrží a nízkou spotřebou.
Obsahuje bambucké máslo a jojobový olej, které zajistí dokonalou hydrataci rtů bez mastného pocitu a je slazen přírodním sladidlem stévií, která je suprovní.
Novinkou pro mě byla jen chuť, která je u balzámků této značky vždy jedinečná a neopakovatelná. Na eshopu zástupce americké značky pro ČR mají na výběr z více než 40 příchutí, které jsou navíc řazeny do několika chuťových kategorií: žvýkačkové, zmrzlinové, citrusové, ovocné, nápojové atd. I laik se tedy dokáže v eshopu celkem rychle zorientovat a najít si to pravé pro své chuťové a čichové buňky. Horší to má člověk nerozhodný (jako já), který by toho chtěl vyzkoušet více, to pak dokáže peněženku i při ceně 109 Kč za kus pěkně provětrat. :o)
Ale abych se vrátila k balzámku Berry Bubble... Chuťově super, připomíná mi skutečně směs lesního ovoce, kombinovanou s ovocnou žvýkačkou. Je to ale velmi jemná chuť, nepřeslazená, je příjemná a voňavá. Vhodná určitě i pro děti, které ji budou milovat. Balzám rty krásně zvláční, aniž by je zamastil.
Hydratační a vyživující efekt je poměrně dlouhodobý, ale chuť je pryč celkem brzy, protože mi to nedá a pořád si rtíky přejíždím jazykem, jak jsou dobré. Takže nezbývá než nanést znovu a znovu. Na balzámku se mi líbí, že je poměrně tuhý a ani v letních měsících se neroztéká.
Ale jelikož je balzámek malý (přestože po vysunutí je ho skutečně hodně), vejde se do každé kabelky a kapsičky, takže ho můžete mít stále při sobě nejen na drobné mlsání, ale hlavně, když to Vaše rty potřebují.
Vyzkoušely jste už nějaké balzámky CrazyRumors? Jaké příchutě Vás nejvíce lákají, jaké Vám naopak připadají ulítlé? Těším se na Vaše komentáře.

Žádné komentáře :

Okomentovat