čtvrtek 5. listopadu 2015

Soaphoria - testovací mise pokračuje

Jak naznačuje nadpis této recenze, slovenská značka biokosmetiky Soaphoria mě chytla a nevím nevím, jestli mě vůbec kdy pustí. Je to něco, co mi na českém trhu chybělo, něco hodně ženského a hýčkajícího, a konečně je to tu a každá z nás si může udělat své vlastní malé "nebe" u sebe doma. Díky eshopu NuSpring se tato kosmetika stala ještě dostupnější! Tentokrát jsem pro Vás otestovala tělové suflé Žena a čistič/masku Chillophoria.
A mé hodnocení?


Žena - Tělové suflé Soaphoria 

Tělové suflé mě zaujalo už svým názvem "suflé". Představovala jsem si pod tím něco jako našlehanou pěnu a skutečně suflé tak na první dojem působí. avšak už při kontaktu s pokožkou se změní jeho konzistence v krémově-olejovitou, a ta se úžasně vstřebává při masáži do suché pokožky a působí na ni jako balzám. 

Používala jsem hlavně na promazávání celého těla po večerní koupeli (místo tělového mléka nebo krému), protože má pokožka má tendenci se po koupeli hodně vysoušet. Musím říct, že suflé vytvořilo na pokožce něco jako ochranný film, který vydržel po celou noc, ráno byly mé nožky vláčné, žádná stopa po sušině, na kterou jsem zvyklá. 
Suflé je možno aplikovat denně a kdykoli dle potřeby, takže když máte pocit suchosti, sem s ním a problém je rychle vyřešen. Navíc hloubkově hydratuje a vyživuje pokožku, což je znát skutečně na dotek. 

Byla jsem dost zvědavá i na jeho vůni, protože název "Žena" byl pro mě velmi tajemný a mohlo se za tím skrývat cokoli. Vůní suflé jsem byla mile překvapena, není to žádná tuctovka, výjimečná kombinace vanilky, irisu a jasmínu působí neskutečně žensky a neotřele, navíc kůži provoní na poměrně dlouhou dobu. Má skvělé afrodiziakální a antistresové účinky (na mého partnera tedy funguje dokonale), takže použití po koupeli a před spaním je ideální. Kromě krásné vůně obsahuje suflé ještě kokosový olej (viz má recenze bio kokosového oleje od Soaphoria) a tělové máslo, takže ideální kombinace všech přísad v jednom produktu.
Tělové suflé Žena je vhodné pro všechny typy pleti, hlavně pak pro normální a suchou, která vyžaduje kvalitní hydrataci. Suflé má přírodní složení a neobsahuje konzervační látky, proto je doporučováno uchovávat jej v chladu a temnu, ideálně jako já v lednici.

Maska/čistič Chillophoria mě zaujala tím, že je určená přesně pro můj typ pleti: pleť problematická a mastná (u mě v T-zóně), místy smíšená, s černými tečkami. Uvědomuji si, že čištění pleti je pro její kvalitu to nejpodstatnější hned po stravě a pitném režimu, a jak lépe ji očistit než směsí těch nejlepších ingrediencí?
Chillophoria nepůsobí na první dojem nijak vábně, vypadá trochu jako nazelenalé bahno s kousky bylinek, nenechte se proto odradit jejím vzhledem. Čím určitě zaujme je její výrazná vůně máty, která je vedle čajovníku a kafru jednou z hlavních ingrediencí přispívající k boji proti akné. Pozor, některá pokožka může být právě na mátu citlivá, moje to naštěstí není (i když jinak je citlivá extrémně).
Jak je řečeno v názvu, lze použít jako masku nebo jako čistič, tedy tzv 2v1. Maska se má dávat max 2x týdně, jako čistič lze použít denně. Já jsem vyzkoušela oba způsoby, ale více si užívám formu masky, použití 2x do týdne i mé pleti vyhovuje dostatečně. Používala jsem pouze na obličej, ale je možno použít na celé tělo, takže kdo má problémy s mastnou pletí na zádech, či kdekoli jinde, není nijak omezen.
Rozdíl mezi maskou a čističem je v délce aplikace, u masky nechávám působit 15 min (projeví se hřejivý efekt masky a pleť i já krásně zrelaxujeme s vůní máty), u čističe masíruji cca minutu, poté v obou případech opláchnu vlažnou vodou.
Maska díky obsahu bílého a zeleného jílu má hloubkově vyčistit ucpané póry a regenerovat pokožku, má vyčistit nejen černé tečky, ale minimalizovat i tvorbu kožního mazu,  a tím přispívat k redukci akné. Z mých zkušeností byla tvorba mazu skutečně potlačena, ale že by zmizely černé tečky, to teda ne. Je asi naivní se domnívat, že Vám maska vycucne ucpaný pór zakončený černou tečkou, ale věřím, že podstatně přispěje k vyčištění předem odborně ošetřené pokožky tak, aby se už černé tečky nedělaly. Obsahuje údajně chladicí bylinné extrakty (které na mě měly zcela opačný, avšak příjemný hřejivý efekt). Mohu potvrdit, že pleť byla po použití masky skutečně dokonale odmaštěna a vyčištěna a přitom nevysušena. 
Aby se projevily plně všechny účinky masky/čističe Chillophoria, je třeba používat pravidelně a dlouhodobě, po jednom použití nečekejte zázraky. Zaujalo mě, že mimo jiné obsahuje i fazolky Adzuki, se kterými jsem se dosud setkala jen v kuchyni.

Na masku stačí poměrně malém množství, takže by balení vydrželo celkem dlouho, ale pozor! Aby zůstal produkt v top kvalitě, je doporučeno jej spotřebovat do 4 měsíců. Já s tím mít problém určitě nebudu. Cena v eshopu NuSpring je  sice vyšší, 337 Kč za 125 ml, ale čistič Vám může pomoci k dokonale čisté pleti, a to za to stojí. 

Máte nějaké zkušenosti s těmito nebo jinými produkty značky Soaphoria, které byste ne/doporučili? Podělte se o ně, těším se na Vaše komentáře.

Žádné komentáře :

Okomentovat